murathan mungan'ın okuduğum en güzel kitabı kesinlikle budur benim için. çok beğendiğim bir kitaptı. konusu anlatamayacağım kadar iç içe ve bağlantılı, bu da bu kitabı özgün kılıyor. kitabı okurken ilk başlarda bırakmayı düşünsemde şu an iyi ki okumuşum diyorum. çok güzel bir kitaptı ve kitap bitince boşluğa düşmüş gibi hissettim.