bu kitabı klasiklerde çok popüler olduğu için okumuştum, dönemine göre iyi bir kitap. kurgusu güzel, yazarın o dönemki batı - doğu kültürü arasında sıkışan toplumu çok iyi bir dille yazıya dökmüş. tek kötü yani kitaptaki seniha isimli karakter çok fazla sinirimi bozdu, hakkı celis'e de üzüldüm. öyle bir sonu haketmiyordu.