·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2024 02:28 "Sonunda bitti.. "Sonunda" deyişime bakmayın ; bitirmek istemediğim, okumaya, her satırın altını çizmeye doyamadım ancak her acı şey gibi her güzel şeyin de bir sonu var.. En çok alıntı yaptığım kitaptı çünkü her kısmı ayrı etkiledi beni.. Belki birazda filminin etkisinde kaldığım içindir bilemiyorum ama kitabın özüyle benim ruhum arasında kuvvetle muhtemel büyük bir benzerlik oluşu beni yakaladı asıl.. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim, benim kadar etkilenmezseniz lütfen bana sitem etmeyin ne yapalım içli bir çocuğum ben... "