10/10
·58 syf.··
2024 5. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2024 20:50
bu kitaba en yakın arkadaşımın önerisiyle başladım, bu yüzden zaten beğenmeme ihtimalim yok diye düşünüyordum fakat ne yalan söyleyim, bu kadarını da beklemiyordum. ben bu kitabı otobüs yolculuğunda bozkırı izleyerek okudum, daha da büyülenerek, daha da bu topraklara aşık olarak… leylim ley dinleyerek… her bir hikaye beni ayrı ayrı etkiledi. hepsinde farklı duygular, farklı hüzünler yaşadım. lütfen okuyun, okutun bu kitabı.:)
Hayat ve İnsan
SesSabahattin Ali · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20267,8bin okunma
··
1 +1'leme
·
62 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
beğenmene ve en az benim kadar etkilenmene o kadar sevindim ki… resmen ruha dokunan bu hikayelerin daha birçok insana ulaşması dileğiyle… 💕
Zeynep
Gönderi Sahibi
🥺🥺🥺umarımm