Kitap hakkında düşüncelerim
4/10
·168 syf.··
2024 1. kitabı
2. Dünya savaşı ve ülke tarihlerini zevk içinde merakla okur elimden geldiğince araştırmaya çalışırım. Ancak bu kitabı biraz zorla okudum. Sebebi ise; Yazım hataları, dili kullanış şekli, gereksiz konuları uzatarak detaylandırması önemli kısımları ise bence yüzeysel şekilde geçmesinden dolayı çok sürükleyici gelmedi. Kitap benim için bir araştırmadan çok kopyala-yapıştır hissi verdi
Edebiyat
50 Maddede Hitler ve NazilerAksel Akerman · Kara Karga Yayınları · 201884 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.