2. Dünya savaşı ve ülke tarihlerini zevk içinde merakla okur elimden geldiğince araştırmaya çalışırım. Ancak bu kitabı biraz zorla okudum. Sebebi ise; Yazım hataları, dili kullanış şekli, gereksiz konuları uzatarak detaylandırması önemli kısımları ise bence yüzeysel şekilde geçmesinden dolayı çok sürükleyici gelmedi. Kitap benim için bir araştırmadan çok kopyala-yapıştır hissi verdi