Çok tatlılardı. Aralarındaki çekim çok iyiydi. Çok hızlı bir şekilde okudum. Çok sürükleyiciydi. Yer yer kıkırdadım, yer yer Rowan’a kızdım. Çok keyif aldım. Sadece Rowan’ın ilişkinin adını koymaları konusundaki direnci beni çok sinir etti ve çok çocukça geldi. Genel olarak kitap güzeldi.
Veee gene bir Pride and Prejudice göndermesi ve bol bol bahsi olan bir kitaptı. Bu yüzden bile sevebilirim.