“Değerli Çiğdem Ülker Hoca’mın Buluşmalar kitabını okuduktan sonra hissettiklerimi nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Bir okuru ve hayranı olarak düşüncelerimi kısaca şöyle ifade edebilirim… Çiğdem Hoca’m eserinde okurunu şehirlerle buluşturmakla kalmıyor; geçmiş hikâyeler ve geleceğin ihtimalleriyle de bir araya getiriyor. Zamanın kapısını aralıyor… Not almaktan okumanızın sıklıkla bölüneceğine dair sizleri uyarmalıyım.”