Sevemedim
Puan vermedi·109 syf.··
2024 3. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2024 14:10
Öncelikle kitabın içeriğini daha önce araştırsaydım almazdım diye düşünüyorum . Dönüşüm ve Babaya Mektup o kadar güzel kitaplardı ki tadı damağımda kalmıştı . Bu kitap ise nasıl desem karnımdaki açlık hissi gitsin diye oturup ne bulduysam onu yemişim gibi bir his bıraktı . Açıkçası Kafka’yı çok iyi analiz etmiş anlamış olanlar belki çok sevebilir. Satırların altındaki boşlukları zihinlerinde tamamlayabilir ama hayır ben o değilim . Sevemedim … Kainatta bu kadar delil varken , Allah’ın varlığını inkar etmek , şüpheye düşmek vb şeyler beni sıkıyor , okurken yazardan da yazdıklarından da uzaklaşıyorum . İnsan özünü inkar ederek nasıl gerçeğe ulaşır ki? Bizler yaratılırken Allah bize kendi ruhundan üfleyerek yarattı ve biz onun nurunu taşırken inkar edersek kendimizi inkar etmiş oluyoruz? Üstelik aramızdaki o görünmez ama sağlam bağ kadar bu dünyanı yaşanır hale getiren ne var? İnançlı insanları sıkan bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bu tür satırları okumaktan hoşlanmıyorum . Bir daha Kafka okur muyum? Elbette okurum ama içeriğini araştırıp okurum . Sevgiyle kalın …
Edebiyat
AforizmalarFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201734,5bin okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.