Çok akıcı bir dille yazılmış okurken hayatı sorguluyor insan, geçmişte yaşanan zorluklar günümüzde şekil değiştirse de evlat kaybetmenin acısı her zaman aynı zorlukta... Siyasetin insan yaşamına vurduğu tokat o zamanlarda daha da acımasız. Ama yasamak zorundalığı hep aynı.. Kitabın her sayfası, üzerinde saatlerce konusmaya değer. Tavsiyemdir okunmalı