Harika bir kitap. Kesinlikle herkes okumalı. Okuduğum en iyi psikoloji kitaplarından biri. Kitabı okurken çok büyük farkındalıklar kazandım. Kitap bittiğinde rahatlayıp daha hafif hissedeceksiniz eminim.
Kitap, geleneksel psikoterapinin uzun süredir çözemediği zorlukların ortadan kaldırılmasında dönüştürücü bir yaklaşım sunuyor.
Çok kaliteli bir kitap. Kendimizde bilinçsizce yaptığımız çoğu şeyin nedenini, olayın malesef(iyi özelliklerimiz gibi) genetik aktarıldığını, ailenin psikolojimizde ne kadar önemli olduğunu ve daha bunun gibi bilmemiz gereken pek çok bilgiyi vurguluyor.
Biraz olsun rahatlamak ve farkındalık kazanmak adına dahi olsa okunmalı.
İyi okumalar.