Lise zamanlarımda kütüphaneme eklediğim bu kitabı sonunda okudum.
Gölge ve Kemik olabildiğince gençken okumanız gereken bir kitap. Çocukluktan çıktığınız anda elinize alıp bırakamayacağınız türden bir konuya ve anlatışa sahip. On beş yaşınızdayken kalbinizi küt küt attıracak olan bu hikâye yirmi yaşınızdayken size yüksek ihtimalle hiçbir şey ifade etmeyecektir.
Hikâyenin akıcılığı gerçekten hoştu bu yüzden kitabı pek merak etmesem de rahatlıkla bitirdim. Hatta elimde serinin devamı olsaydı onu da okurdum. Ne var ki bu hikâyeyi devamına para verecek kadar merak etmiyorum.
On beş- on altı yaşlarındaysanız ve fantastik edebiyata yeni başladıysanız öneririm.