Kitap, Stephan King'den okuduğum ilk kitaptı. Kitabı okurken kendimi aksiyon-gerilim filmi izliyormuş gibi hissettim. Konusu, işlenişi çok güzel. Sevmediğim kısım ise yazar olay akışını bölüp röportajlar, kitaplar ve gazetelerden alıntılar koymuş. Bunu çok sık yapması hoşuma gitmedi. Heyecanınızı yarıda kesip kesip duruyor. Onun dışında beğendim. Yakında Medyum kitabını da okuyacağım. Umarım onu da beğenirim.
GözStephen King · Altın Kitaplar · 20238,2bin okunma