·437 syf.····Okunma: 16 Şubat 2024 00:00 İkinci dünya savaşında geçen bir hikaye. Çok sürükleyici okurken hiç sıkılmadım. Okurken kitaptaki bazı şeylere kafam takıldı. Yazar karakterlere uygun konusma tarzı belirlemeyi umursamamış. Tüm karakterler
kitap boyunca kuzum diyor. Bazı ufak yazım ve noktalama işare yanlışları gözümü tırmaladı. Kitabın konusu ve işlenişi gayet güzeldi.