Her satırında kendimi bulduğum bir kitap.Eminim sizde kendinizi bulacaksınız.Herşeyiyle beğendiğim bir kitaptı.Yazarın minnoşluğundan bahsetmiyorum bile.İç dünyamızı çok iyi yansatan bir yazar olduğunu biliyorum.Başarılarının devamını dilerim Büşra Yılmaz.
-okurkuş