·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ağustos 2017 22:27 Yazar cidden işini iyi yapanlardan.Kurgusu olsun hikayesi olsun çok ayrıntılı bir şekilde okuyoruz.Çok fazla karakterin bakış açışından okuduğumuz için kafamın karıştığı oldu ve takip edememeye başladım ama sonra toparladı.Trendeki Kız kadar sevemesem de çok güzel bir kitapdı hele konusu ve kurgusu o kadar değişik ki habire okuyup neler olduğunu bilmek istiyorsunuz.Ben sevdim.Tavsiyemdir.