Puan vermedi·372 syf.····Okunma: 18 Şubat 2024 21:34 Çok zorlanarak okuduğumu itiraf edeyim fakat bu benim gerçekliğine inancımı artırdı. 'Bu kadar kötü olur mu bir varlık?' dediğim noktada o kadar kötü olduğunu okudum. Türkiye hatta dünyada anlamını tam olarak zihnen ve ruhen çözemediğimiz bir olguyu ufacık yaşlarda yaşayıp, hayatlarına devam eden insanların varlığı çok derinden sarstı beni. O yüzden okumak isteyene tavsiyem, sağlam bir psikolojidir.