Bu ne kepazelik!
··
12 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
sevgilileriyle çatur çutur mesajlaşanları görünce verdiğim tepki bu, umarım anlatabilmişimdir Hüseyin! :D
"geceye bir söz bırakın" yazanları görünce ben...
Sana da mı evlenme teklif ettiler
-Şunlara bak sarılıp, öpüşüyorlar -Aile var aile şu hallerini görmekten nefret ediyorum. İnşaAllah bir taşa takılırlar. Alıntı Kepazelik
Irimiás
Gönderi Sahibi
Sarılıp öpüşmek neden kepazelik olsun hem sen neden böyle yersiz bir yorum yaptın ki anlamadım
Ne oldu acaba? diye düşünüyor insan