Puan vermedi·108 syf.····Okunma: 10 Şubat 2024 16:06 Kuzey ülkelerinin edebiyatını her zaman bir başka sevmişimdir. Bu kitapt da uzun zamandır kütüphanemden bana göz kırpıyordu ve “Zamanıdır,” dedim. Incecik ama devasa bir kitap… Sakin mizaçlı, sıradan hayatlı bir edebiyat öğretmeninin okul çıkışında açılmayan şemsiyesi yüzünden başlayan sinir krizi anı ve sonrasında gelen kendine, hayatındaki insanlara dair yüzleşmesi… Dediğim gibi devasa, dolu dolu bir kitaptı ve okurken en yakın arkadaşı ve karısı ile ilgili kısımlarda ayrı çarpıldım. Kesinlikle yazarın diğer kitaplarını da okumak istiyorum.