·304 syf.····Okunma: 19 Şubat 2024 16:14 Gerçekten bir klasik. İyi ki şimdi okumuşum, bana coronanın çaresizliğini hatırlattı. 11 ay boyunca sıradan insanların salgın bir hastalıkta yaşadıkları ikilemleri ve yorumları gözler önüne seren realistik bir başyapıt. Tavsiye ederim :)