Kitabı ilk okumaya başladığımda "bu kadar kötü bir dil olamaz" dedim, konuşma tarzı gerçekten iğrençti, ama okumaya devam ettim, zaten kitapdaki kahramanın hiç bir özelliği insani değildi bu yüzden konuşmasını normal karşıladım sonralar, devam edince beğendim kitabı, ama böyle davranış bozukluğu biri olmadıkça birine tavsiye edeceğimi sanmam, sadece bir hayat dersi nasıl alınır onu öğreniyorsunuz