Okuduğum en güzel Canan Tan kitaplarından biriydi. Canan Tan 'ın neredeyse tüm kitaplarını okudum ve kendisinin akıcı diline , bir solukta biten kitaplarına zaten bayılırım. Ama bu kitap aynı zamanda gerçek hayattan çok büyük izler taşıyan ve acıları tokat gibi yüzümüze çarpan cinstendi. Hapishanedeki kadınların hayatında yaşadıkları acı tecrübelerin derlendiği kısa öykülerden oluşan çok akıcı ve güzel bir kitaptı. Tavsiye ederim.