Bu kitabı bir arkadaşım önermişti ve ben de kesin ergen kitabıdır demiştim, ergen olduğum halde. :D Ama başladıktan sonra cidden bırakamadım ve 1 günde bitirdim. İçinde aşka çok yer verilmiyor ve her zaman bir aksiyonun içinde buluyorsunuz kendinizi. Eğer aklınızdan bu kitabı okumak gibi bir fikir geçtiyse, durmayın, hemen alın ve okuyun.