Türk edebiyatında önemli olan bir kitabı almadan önce beklentilerim fazlaydı. Özellikle Sabahattin Ali'nin dilini beğendiğim için bu eseri de seveceğimi düşünüyordum. Evet, nitekim beğendim fakat beni o kadar etkilemedi. Yazarın diğer kitapları hele ki İçimizdeki Şeytan kitabı beni daha fazla etkilemiştir. Popülerliği sebebiyle içeriğine çok incelemeden beğenenlere saygım yoktur.