Galiba 15 yaşlarındaydım, İzmir'de akşamüstü serinliği hakimdi ve o zaman hangi tür eserleri okumaktan zevk aldığımı bile bilmiyordum, bu eseri annem vermişti bir oku bakalım demişti. Okuduktan sonra hayata bakışımın değiştiğini düşünmüştüm. Ki o zamanlar için öyleydi önüme gelene, yaşamın trajedisi ölüm değil yaşarken içimizde ölmesine izin vermektir diyordum.