Yaren

@Tuttyy
3/10
·140 syf.··
2024 1. kitabı
·
Açıkcası kitabı beğenmedim bitirmek için kendimi zorladım diyebilirim. Olaylar diyeceğim ama pek bir olay olduğunu söyleyemem akıcı bir şekilde ilerlemedi. Ve çoğu kısımda kahramanın yerine utandığım için acı çekerek okudum.Evet belki bazı yerlerde bize bizi andıran özellikleriyle sinir etmiş de olabilir ama zor bir kitaptı önerir miyim hayır..
Edebiyat & Roman
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,8bin okunma
·
1 +1'leme
·
113 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.