·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2024 13:01 Yazarın aşırı ilgimi çekmesi ama ancak okuduğum 4. kitabında böylesine etkilenmem ve beğenmem. Hem derin anlamlara sahip hem yüzeyde gezinen, çok yönlü, bilim-kurgu ve romantik de diyebileceğim, kendine ait bir dünyası olan ve bunu çok güzel anlatan bir kitaptı. İnsanlığın doyumsuzluğu hiçbir zaman bitmeyecek heralde, bu da "cevabı olmayan sorular sormayı bırak" diye kendi kendime hatırlattığım konulardan biri. Neyse napalım insan da böyle bir varlık diyip geçelim.