Puan vermedi·315 syf.··
2024 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2024 00:21
Kitabın ilk yarısında çok zorlandım,çok kasvetliydi bana göre, bir türlü ilerlemiyor gibi hissettim ama ikinci yarısı çok daha iyiydi. Martha, ismini bilmediğimiz bir akıl hastalığı ile mücadele eden, bugünlerde onu seven bir eşe, iyi bir aileye sahip bir kadın. Hayatında mutlu olması için her şeye sahip gibi görünse de eksik ve mutsuz hissetmekten kendini alıkoyamıyor. Biz de Martha’nın kendi içinde yaşadığı çıkmazlara ortak oluyoruz. Kitabın konusu temel olarak bir akıl hastalığı hakkında ama iletişim kurmanın zorlukları, aşk, aile, kız kardeşlik, annelik gibi konuların tüm zorluklarının gerçekçi bir şekilde işlendiği depresif bir hikaye. Kitapta bolca Moshfegh ve Fleabag esintileri vardı. Severek okudum. Martha’nın yaşadığı sorunları anlatan en iyi alıntı bu olabilir “Hareketsiz dururken bir anda merdivenlerden düşmeye başlıyorsun ama seni kimin ittiğini bilmiyorsun. Arkana bakıyorsun kimse yok.” Keder ve Mutluluk Meg Mason
Keder ve MutlulukMeg Mason · Timaş Yayınları · 2023831 okunma
·
162 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.