Herkesin zevk alarak okuyacağı türden bir yazım dili yok kitabın, iğneli bir anlatıma sahip. Ama bu da benim kitabı sevmemin nedenlerinden biri. Anlamak için biraz düşünmeye ihtiyacımız oluyor.
Bunun yanında içinde bir sürü farklı hikaye var ve bölümler kısa kısa, bu yüzden sıkılmadan okunuyor.