Puan vermedi·331 syf.····Okunma: 26 Şubat 2024 02:44 İnsanın hayvandan daha aşağı bir duruma nasıl geldiğini görüyorsunuz kitapta. Tolstoy'un dediği gibi, bozulduğu zaman insandan daha korkunç bir yaratık yoktur. İğrenç sahneler vardı ve bir an kitabı kapatıp okumasam mı diye düşündüm. Genel olarak akıcı bir dille kaleme alınmış, ancak yazarın sadece virgül ve nokta kullanmasına ilk başlarda alışamadım. Karakterlerin isimleri yerine sıfatlarının kullanılması ise hikayenin akışını kolaylaştırdı; kimin kim olduğunu sorgulamama gerek kalmadı. Açıkçası, beklediğim gibi bir kitap değildi, sonunu farklı beklerdim bir tık baştan savma olmuş. Bana hitap etmedi. Okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz sanki (: