·500 syf.····Okunma: 27 Şubat 2024 15:03 Serinin ilk kitaplarının biraz yavaş ilerlediğini bilerek uzun zamandır ertelesemde sonunda başladım bu seriye. Sjm'nin yarattığı dünyaları seviyorum, gerçekten okurken film izler gibi canlanıyo bütün sahneler ama çevirisi o kadar kötüymüş ki keşke ing olarak okusaydım kitabı almak yerine diye düşündüm. Bu yazar zaten detaylı ve betimlemelerle dolu kitaplar yazıyo ve orjinalinde bile okurken bazen durup gözümde canlandırarak anlamaya çalışıyorum bazı şeyleri. Ama özellikle bi kaç yerde- mesela bi elbiseyi anlatırken bile çeviri o kadar bok gibiydi ki anlamadım
neye benzediğini gerçekten elbisenin dkdldldl dex inş düzeltmişsindir bu çeviriyi diğer kitaplarda. Onun dışında hem dediğim gibi çeviriden hem de giriş kitabı olmasından dolayı bitirmek için okudum son 100 sayfaya kadar pek zevk alamadım. Ama bu daha önce acotarda da başıma geldiği için thats ok, okumaya devam