Debbie Macomber tamamıyla hissederek yazmış bu romanı. Canım kitap arkadaşım Gocmenkizi1 'in tavsiyesi ile okudum. Yazarın kitabı kaybettiği en yakın arkadaşına ithaf ederek yazması beni baştan içine çekti. Rüzgarın Getirdiği kitabını okurken tüm duyguları hissediyor insan. Karakterlerin hepsi bizden biri gibi hissettirdi ve bunlar bizim de yaşayabileceğimiz başa çıkması ne kadar zor şeyler dedirtti. Bende çok anlamlı bir yer edindi okumanızı öneririm kesinlikle.