·219 syf.····Okunma: 29 Şubat 2024 19:41 Kadın hikâyeleri okumayı çok severim. Bu yüzden kitabın arka kapağındaki kısmı okuduğumda çok ilgimi çekmişti bu kitap. Konusu, Meksika’da kız çocuğu olmanın mücadele ve hatta ölüm olduğu bir ormanda, kız çocuğu olmanın zorlukları aslında. Bu ormana da kadınlar ormanı deniyor. Kitap da aslında bunu anlatıyor diyebiliriz. Ben yazarın dilini hiç mi hiç sevmedim öncelikle. Yani, bana asla hitap etmedi. Aşırı basit, yavan geldi. Karakterler yüksek ihtimal çoğu okuyucunun da derinine işlememiştir benim gibi. Çevirmen Melisa Kesmez’i tanıyorum ve kitaplarının hepsini çok seviyorum ama onda aldığım tadı bu kitapta alamadım maalesef. Kitap olaylarla dolu olduğu için okuyucuyu kesinlikle sıkmıyor ama okuyucuda çok derin duygular da uyandırmıyor. Özellikle kadın hikâyesi okumak istiyorsanız okumanızı önermem ama yine de Meksika’yı, kadınların yaşadıkları zorlukları, kaçak göç gibi konulara güzel değinmiş yazar. Özellikle Meksikalıların ABD’ye yasa dışı göç etmesine değinmiş. Bu kısımlar güzel verilmiş kitapta. Biraz da bu konuya ilginiz varsa okumanızı öneririm.