14 yaşımda okumuştum bu kitabı, bazen o kadar büyük sanıyoruz ki dertlerimizi okurken aslında dertsiz olduğunuzu anlayıp şükrediyorsunuz. Şükrettirirken aynı zamanda imkansız diye bir şey olmadığını da anlıyorsunuz, sadece isteyin ama çok isteyin. Ne güzel çocuksun be Christy derken aynı zamanda gözyaşlarınıza da hakim olamıyorsunuz. Engelli olduğu için herkesin dalga geçtiği, doktorunun bile imkansız dediği şeyleri annesinin gücü ve kendi gayreti ile başaran güzel Christy.