Ocak ve Şubat ayında dinlediklerim:
1. Agatha Cristie - 16:50 treni (polisiye)
2. Morgan Rice - Felsefe yüzüğü 7: Kılıç ayini (epik fantastik)
3. Agatha Cristie - Noel pudingi macerası (polisiye)
4. Zülfü Livaneli - Leyla’nın evi (roman)
5. Etel Lilian Voyniç - Ovod (klassik)
6. Şermin Yaşar - Dedemin bakkalı (çocuk)
7. Ahmet Şerif İzgören - Kara oklar çetesi 1: Büyük macera (çocuk)
8. Knut Hamsun - Açlık (klasik)
9. Elif Şafak - Kayıp ağaçlar adası (roman)
10. Mahfi Eğilmez - İnfiris (polisiye)
11. Ahmet Şerif İzgören - Kara oklar çetesi 2: Aziz Barnabas’ın sırrı (çocuk)
12. Şermin Yaşar - Abartma tozu (çocuk)
13. Mehmet Berk Yaltırık - Karanlığın şahidesi (gerilim)
14. Lev Tolstoy - Aile mutluluğu (klasik)
15. Charles Dickens - Büyük umutlar (klasik)
16. Jesper Ersgard - Kara yıldız (bilim kurgu)
17. Şermin Yaşar - Cebimdeki mandalina ağaçları (çocuk)
18. Afşin Kum - Kübra (bilim kurgu)
19. Selma Çolak - Türk mitolojisi 101 (kurgu dışı)
20. Aslı Perker - Sufle (roman)
21. Aşkım Kapışmak - 3/21 kuralı (kişisel gelişim)
22. Agatha Cristie - Beş küçük domuz (polisiye)
23. L.M.Montgomery - Mavi şato (roman)