Deneyim, herkesin hatalarına verdiği addır.
Sayfa 53 - Mitos Boyut
··1 alıntı·
8 +1'leme
·
12,9bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların 'tecrübe' dediği şey budur." Sigmund Freud
Oysa, güzel yapılmış şeylerde deneyim olabilirdi. Neden olmadı?