Okurken her kelimenin damarlarımdan geçtiğini hissedecek kadar kitabı benimsedim okurken. En sevdiğim kitaplardan biriydi altını çizdiğim cümleleri her kitap aklıma geldiğinde açıp okuduğum ve unutmak istemediğim kitapdir kendisi. Yalın dili var ve akıcıydı. Güzel bir Zweig eseri.