İlk okuduğum tiyatro eseri olduğundan bendeki izlenimi farklıdır Hamlet'in. Yalın bir dili var eserin bunun yanında akıcıda. Konusu benim hoşuma gitti kitapdaki entrikalar fazla olmadığı halde etkilide :) (Spoiler) Kitabın sonunda Hamlet'in ölümü üzücü olsada gururuyla ve hedeflediği gayede ölmesi insanin içine az da olsa su sepiyor.