Çok düşünmeyince,
Çok önemsemeyince ,
Çok güvenmeyince,
Kimseden çok da bir şey beklemeyince,
Kimse için çok üzülmeyince,
...ve çokta değer vermemen gerektiğini öğrenince,
Üzenleri boş verebilince devamında "çok da tın" diyebilince,
Ayakta kalıp her şeye rağmen gülebilince,
Birde bebeklere 'ceee' yapıp onları güldürünce, hayat çok güzel.
Deneyin!
- Cihad KÖK
Beklentiler yorar insanı o nedenle yazarımızın da dediği gibi beklentiler olmadığında hafifliyor insan ve hayatın bütün güzelliklerini farkedip olduğu gibi yaşıyorsun ve yaşamak kadar guzel birşey yok her halinle mutlusun 😊 Kendi halinde olmak diye bir güzellik var ve herkesi kendi halinde kabul edip kendi halimizle güzelliklerin tadını çıkarmaya devam