Kitabı çok beğendim . Bu kitap benim okuduğum ilk Şermin YAŞAR ‘ın kitabıdır.
Kitabın konusu:
Okulu sevmeyen dört arkadaş “Eker” adlı bir grup kurarlar.23 Nisan için müdürün ve öğretmenlerin yerine geçecek olan öğrencileri seçmek için Atatürk’e teşekkür mektubu yazmaları gerekmektedir. Yarışmayı kazanıp müdür ve öğretmenlerin yerlerine geçmişlerdir, fakat sadece 23 Nisan’la kalmamıştır...
Oh Ne Âlâ MemleketŞermin Yaşar