Basit, sade bir kitap... anlatimi cok yalin ve duz. Kisilerin mektuplarindan ve hislerini anlatan kissalardan, siirlerden olusuyor. Amaa konusu geregi okurken gozlerinizden yaslar akitan, ozleminize ayna olan bir kitap. Okuyun. Kesinlikle.
Babalar da Ağlar