Senden Sonra....
Cümleyi tamamlayalım
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
2.509 Gösterim
39 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Senden Sonra.. İzin bende kaldı, gel de sil!
Huriye Ç.
Gönderi Sahibi
🫡
Senden öncesi gibi yaşamayı bildim :)
Huriye Ç.
Gönderi Sahibi
👍
Senden sonra baharlar çiçeklerin kabri Senden sonra Güneşin karanlığıdır günüme doğan Sende sonra yüreğim yetim Senden sonra Hislerim meczup Sözlerim virane Senden sonra esen yel bir tokat gibi hasret Senden sonra renkler cümbüş en acı haliyle gözlerimde hayalinle Senden sonra şarkılar dilsiz Senden sonra Sonrası yok her yer kor her yer kör.. Esra (Naçizane anlık oldu😊)
Huriye Ç.
Gönderi Sahibi
Yeni gördüm. Çok güzel bir şiir olmuş. Yüreğinize sağlık.
Teşekkür ederim 🌸💜
Hani o alnına kader değmiş Hani o dudaklarına deniz tuzu dokunmuş Hani o erken vurulmuş gençliğimiz gibi dağıldım Senden sonra ben
Huriye Ç.
Gönderi Sahibi
😔
Dünyada ki her güzel şeyin sonrası gibiyim; Yağmurdan sonra ki toprak kokusu gibiyim. (Kullanıcı adım ) Hayat sonrası , kabir azabı gibiyim. Mutluluktan sonra ki , acı gibiyim. Yani senden sonrası her şeyden sonraymış.
Huriye Ç.
Gönderi Sahibi
Ama yağmurdan sonraki toprak kokusu çok güzeldir.
Evet çünkü insanın öz kokusudur. Sonunda bağrında yatacağımız yerin kokusunu hatırlatıyor. Bana daha çok ölümü hatırlatıyor...