Kitabın dili çok güzel işlenmiş. Betimlemeler çok iyi. Kısa ve sürükleyici olsa da içinde çok önemli bilgiler barındırmasi açısından çok kıymetli. İsrail'in kurulma aşamasında yaşananlar, işgaller, bir toplumun nasıl yok edilmek istendiğini çok çarpıcı bir şekilde veriyor. Nakba'da yaşananları çok güzel anlatmış. Almanlar tarafından yok edilmek istenilen bir toplumun yaşadığı bu kadar acı şeylerden sonra başka bir toplumu yok sayarak bu kadar acımasız davranması ne bugün ne de o zamanlar için anlaşılabilecek bir durum değil. Ve buna kayıtsız kalınması.