Şu ana kadar okuduğum Stefan Zweig kitapları arasında favorim bu oldu. Bir kadın kocasını aldatırken başka bir kadın bunu görüp her şeyi açığa çıkarmakla tehdit ediyor, şantaj yapıyor. Kadın, içinde büyük bir korku hissediyor. Kitabı çok beğendim, okumadıysanız okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.