Yazar hakkında kısa bir araştırma yaptıktan sonra Siddhartha isimli kitabını da düşününce, yazarın doğu felsefesinden etkilenip eserlerinde ciddi yer verdiği aşikar. Ancak bu kez anlattığı mistik yolculuğunda olayların çoğunu bir yere koyamadım ya da bağ kurup kafamda oturtamadım çoğu şeyi. Belki de yazar tarafından bu istenilen şeydi, bilemiyorum. Kitapta anlatılan şeye göre sayfa sayısı az gelmiş de olabilir. Bu mistik yolculuğunu felsefe kitapları gibi yüzlerce sayfaya yedire yedire yavaş yavaş anlatsaydı,-benim için- keyifli ve daha anlaşılır olabilirdi.