·208 syf.····Okunma: 11 Mart 2024 19:29 Uzun zamandır güzel kitap okumaya hasret kalmıştım. George Orwell’in Hayvan Çiftliğini anımsattı bu kitap bana. Siyasi bir eleştiri olan bu kitap gerçekleri bize karıncalara filler tarafından edilen zulüm ve onların bu zulüm karşısında verdikleri çaba ile gösteriyor.
Kitabın dili oldukça akıcı. İçindeki görselleri de çok sevdim. Yaşar Kemal’in okuduğum ilk kitabıydı devamını da okurum diye düşünüyorum.