8/10
·560 syf.··
2017 80. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ağustos 2017 18:30
Cress bence serinin en iyi kitabıydı. Ama daha son kitabı okumadım bilemiyorum. Kitap o kadar akıcıydı ki elimden bırakamadım. Şu bölüm bitsin bırakırım diye diye kitap bitti. Yani kitabın kalınlığından korkmanıza gerek yok. Cress'i çok sevemedim. Çok korkaktı. Olaylara giremediğini düşünüyorum. Levana'dan yine nefret ettim. Wolf zaten değişikti. Scarlet'i çok göremedik. Görsekte bir şey değişmezdi. Ben sevmiyorum onu. En sevdiğim karakter Thorne'du. Bence mükemmel bir karakterdi. Ondan sonra da benim için ıko geliyor. İlk iki kitapta ki gibi bunda da aşk var. Thorne ve Cress. Ama yani her zaman ki gibi buna da ilişki diyemeyiz. Çünkü ortada ilişki Yok. Neyse bence seriye başlamadıysanız başlayın. Çok güzel ve akıcı bir seri.
Edebiyat
CressMarissa Meyer · Artemis Yayınları · 20154,727 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.