Beklentimi tam anlamıyla karşılayamasa da okurken keyif aldığım bir eser oldu. Acımak kitabı ile de bağdaştırdığım noktalar oldu. Akıcı bir kitaptı ama yeterince etkileyici değildi bence. Akılda kalıcı bir kitap olmadı benim için ama gayet güzeldi.
Reis BeyNecip Fazıl Kısakürek · Büyük Doğu Yayınları · 20239,9bin okunma