·720 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2024 18:32 Kitabı o kadar çok sevdim ki. Hangi birini anlatacağımi şaşırıyorum şuan.oglumuz johnny o kadar harika yetiştirilmiş oglan cocugu ve idealist bir sporcu ki ne desem az kalır harika bir çocuk.ve shannon bu kızın yaşadıkları o kadar dokundu ki bana çok ağır şeyler yaşamış okulunda ve hele ailesinde babasından hele ağır zorbalık şiddet görmüş ki dayanamıyorum düşündükçe o okuduğum sahnelerde mahvoldum.ve bu iki güzel çocuk o kadar birbirini sevdi ki ve ikisi de uzak durmaya çalıştılar ki ay ağlayacağım çok içtendi kitap kesinlikle okumalısınız.herseyi harikaydı.gibs joey hepsi öyleydi kesinlikle tavsiye ederim kesin okumalısınız.hic sayfa sayısına takılmayın okurken anlamıyorsunuz bile sayfaların geçtiğini..