Yazarın Maud Ankaoua okuduğum ilk kitabı Yaşamadan Ölmeyeceğim oldu. Olayları akıcı bir şekilde kaleme alan bu eseri okumak keyifliydi. Yer zaman düşündüren cümleleriyle altını çizip ders çıkarılabilme imkanı veriyor okuyucusuna. Kişisel gelişimin kurguyla harmanlanmasını sevdim, başarılı buldum.